«ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ» ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Συνέντευξη του Βλάση Σφυρόερα,
Διευθύνοντος Συμβούλου ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
Health Daily: Toν τελευταίο καιρό είναι αρκετά σύνηθες να επιρρίπτονται
ευθύνες στην ΗΔΙΚΑ για τις καθυστερήσεις και για άλλα προβλήματα στο
σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Ποιες από αυτές τις ευθύνες
αναλογούν όντως στην ΗΔΙΚΑ;
Όπως έγινε ήδη γνωστό, πριν δύο εβδομάδες περίπου παρουσιάστηκε τεχνικό
πρόβλημα στην εφαρμογή με αποτέλεσμα την προσωρινή διακοπή του
συστήματος. Σύμφωνα με ανακοίνωσή μας η επαναφορά του συστήματος σε
πλήρη λειτουργία προγραμματιζόταν για τις 14 Μαΐου. Δεδομένου ότι πάντα
απαιτείται μία περίοδος προσαρμογής των χρηστών ακόμα και σε εφαρμογές
μεγάλων διεθνών εταιρειών με μεγάλο εύρος χρηστών για την πλήρη λειτουργία
τους, αποφασίστηκε η εφαρμογή να τεθεί σε πιλοτική λειτουργία για μία
εβδομάδα.
Όλοι γνωρίζουμε περιπτώσεις εφαρμογών οι οποίες έπεσαν τις πρώτες μέρες
λειτουργίας τους. Ήδη με δική μας ευθύνη αποφασίσαμε τη λειτουργία νέας
εφαρμογή αξιοποιώντας τα παραδοτέα και την τεχνογνωσία της πρώτης
εφαρμογής, η οποία είναι τεχνολογικά περισσότερο εξελιγμένη και δεν
αντιμετωπίζει προβλήματα υπερφόρτωσης. Η στάση της Η.ΔΙ.ΚΑ αποδεικνύει την
ετοιμότητα και την ικανότητα διαχείρισης απέναντι σε ένα τόσο σημαντικό θέμα
για το χώρο της υγείας.
Η Η.ΔΙ.ΚΑ είχε σχεδιάσει ένα plan B σε περίπτωση αποτυχίας του υπάρχοντος
συστήματος το οποίο ενεργοποιήθηκε αυτόματα και άμεσα όταν προέκυψε
το πρόβλημα. Μια τέτοια απόφαση λήφθηκε με σκοπό την προστασία των
ασφαλισμένων και την προάσπιση της υγείας του κοινωνικού συνόλου. Απέναντι
στη στοχοποίηση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και κατ’ επέκταση της
Η.ΔΙ.ΚΑ που επιχειρείται τον τελευταίο καιρό, καταφέρνουμε να ανταποκριθούμε
με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αξιοπιστία για την πλήρη εφαρμογή ενός
συστήματος το οποίο συμβάλλει:
α) στην επιβολή κανόνων διαφάνειας
β) στη τήρηση ελέγχου των δαπανών της συνταγογράφησης φαρμάκων και
εξετάσεων ασθενών,
Health Daily: Γιατροί και φαρμακοποιοί αναφέρουν ότι το σύστημα «πέφτει»
συχνά. Αληθεύει αυτό;
Είναι αλήθεια πως έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς προβλήματα στην
εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης λόγω τεχνικών προβλημάτων
που προέκυψαν από την ανεπαρκή υποστήριξη του συστήματος ηλεκτρονικής
συνταγογράφησης από τον Ανάδοχο του έργου.
Ωστόσο, προσπαθήσαμε με ιδία μέσα να ξεπεράσουμε τα όποια προβλήματα
και να επαναφέρουμε το σύστημα σε κανονική λειτουργία. Το οποίο και
πετύχαμε. Από τις 21 Μαϊου λειτουργεί νέα πλατφόρμα της ηλεκτρονικής
συνταγογράφησης και πολύ πιο βελτιωμένη με την οποία αντιμετωπίστηκαν
τα όποια προβλήματα είχαν προκύψει από την εφαρμογή του προηγούμενου
συστήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *