Σας ενημερώνουμε ότι από την Δευτέρα 11/5/2015, θα είναι διαθέσιμη η νέα εφαρμογή Διαχείρισης Χρηστών στο portal της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης, καθώς επίσης και η δυνατότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας Ενιαίου Τρόπου Πρόσβασης (SSO).
Αρχικές οδηγίες στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Αναλυτικά Εγχειρίδια Χρήσης ΕΔΩ.
Και πρόσβαση από ΕΔΩ
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μετά από επικοινωνία του ΙΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ με την ΗΔΙΚΑ, μας ενημέρωσαν ότι ακόμα δεν λειτουργεί κάτι και ότι θα εκδοθεί νεώτερη ειδοποίηση! Λυπούμαστε αλλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται!
Γράφει: Δωροθέα Γαληνού
Όλοι οι χρήστες του συστήματος θα πρέπει να κάνουν αίτηση για να αποκτήσουν το ειδικό ηλεκτρονικό πιστοποιητικό σε μορφή τσιπ.
Η σημερινή φόρμα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης θα καταργηθεί και οι ιατροί ή φαρμακοποιοί θα μπορούν πλέον να εισάγονται μόνο μέσω προσωπικού ηλεκτρονικού κλειδιού USB token.
H Ασφαλής Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΑΔΔΥ) όπως ονομάζεται η νέα ασφαλής λειτουργία, είναι ένα USB token, διαφορετικό από τα γνωστά στικάκια μνήμης που αποθηκεύουμε αρχεία, φωτογραφίες κλπ. Το USB token (ή ΤΟΚΕΝ) έχει ενσωματωμένο ένα «κρυπτογραφικό» τσιπ, που αποθηκεύει με ύψιστη ασφάλεια τα ιδιωτικά κλειδιά του κατόχου (αναγνωρισμένα ψηφιακά πιστοποιητικά). Για να χρησιμοποιηθεί πρέπει να εισαχθεί σε ένα USB αναγνώστη.
Οι γιατροί και οι φαρμακοποιοί θα πρέπει να αποστείλουν ηλεκτρονικώς την αίτηση τους ώστε στη συνέχεια να παραλάβουν το προσωπικό τους «κλειδί».
Η συγκεκριμένη λειτουργία και η χρήση της είναι υποχρεωτική με βάση τα διεθνή πρότυπα και νομοθεσία για αναγνωρισμένες ψηφιακές υπογραφές που γίνονται αποδεκτές νομικά ως ισότιμες των ιδιόχειρων σε έγγραφα.
Οι νέοι χρήστες ακολουθούν την υπάρχουσα διαδικασία της ΗΔΙΚΑ να γίνουν πρώτα δηλαδή χρήστες της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης με απόκτηση username, password και στη συνέχεια μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση απόκτησης ΑΔΔΥ.