Πήγαν πρωί πρωί -όχι με την καλύτερη διάθεση- στο αστυνομικό τμήμα Τρίπολης για την έκδοση διαβατηρίου. Ώριμοι πλέον, έχουν γνωρίσει τα πέτρινα χρόνια της δικτατορίας και της αστυνομοκρατίας, εξ ου και το σφίξιμο στη διάθεση κατά την προσέλευση. Ρώτησαν για την αίθουσα έκδοσης και μπήκαν με το αίσθημα του τρακ να μεγαλώνει αντί να εξαφανίζεται. Όχι όμως για πολύ. Γιατί τους ρόδισε η φιλική διάθεση των δυο υπαλλήλων που ανέλαβαν να τους εξυπηρετήσουν με: προθυμία, ευγένεια, γλυκύτητα, χαμόγελο.
Σπανίζουν, πιστεύουμε, και τα τέσσερα. Ιδίως σε… συσκευασία του ενός, είναι ο ορισμός της σπανιότητας! Τόσο που, όταν κάποιος -όπως οι δυο κοπέλες – τα εκδηλώνουν, μπαίνουμε σε υποψίες, αν αυτή η συμπεριφορά είναι πηγαία ή… εμφιαλωμένη.
Ιδού μερικές αντιδράσεις στους ενθουσιώδεις επαίνους μας: Στην επισήμανση ότι οι κοπέλες αυθόρμητα και ανεπιτήδευτα μας εξυπηρέτησαν, χωρίς κανένα ίχνος αδιαφορίας και ιδιοτέλειας η αντίδραση ήταν πως … αυτή ήταν η δουλειά τους, αυτή την εντολή είχαν στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει η αστυνομία για συμφιλίωση με τον πολίτη! Η δε προθυμία τους να διεκπεραιώσουν τάχιστα και χωρίς κωλυσιεργίες το έργο που είχαν επιφορτιστεί καθημερινά, σχολιάστηκε ότι το έπρατταν εξ ανάγκης, για να παρουσιάσουν «έργο», που εκφράζεται με έναν ορισμένο αριθμό διαβατηρίων ημερησίως. Όσο για το χαμόγελο, φαίνεται πως οι κοπέλες … μάλλον το ‘χαν παραξηλώσει· θα λέγαμε ότι επρόκειτο για χαμόγελο… αναιδέστατο.
Σκεφτόμαστε , όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, πως όσο η «θερμοκρασία» της κρίσης θα ανεβαίνει τόσο το «κλίμα» θα… εκτρέπεται σε συμπεριφορές κυμαινόμενες από την πρόκληση μέχρι την κατάθλιψη. Οι επιπτώσεις της κρίσης στο πορτοφόλι, κουτσά-στραβά, αντιμετωπίζονται. Όμως, η μεγάλη δυσκολία είναι με τις επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση. Γιατί εκεί παραμονεύει ο κίνδυνος της «μετάλλαξης»: ευκολία στις επικρίσεις, δυσκολία στους επαίνους, γκρίνια και μιζέρια. Το είχαμε γράψει προ καιρού, το επαναλαμβάνουμε και τώρα. Αλίμονο αν στην έκπτωση των αξιών δεν κρατηθούν ψηλά αξίες όπως προθυμία, ευγένεια, γλυκύτητα, χαμόγελο. Αυτά ούτε δανείζονται ούτε τοκίζονται. Και οι κοπέλες – υπεύθυνες για την έκδοση διαβατηρίων κρατούν πολύ ψηλά τον πήχη της εξυπηρέτησης και του σεβασμού του πολίτη. Γεγονός που κάνει το χώρο εργασίας τους περισσότερο φιλικό παρά ποτέ.
Ακυρώσεις
Από την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Τρίπολης γνωστοποιείται ότι, κατόπιν αιτήματος των δημιουργών των παραστάσεων «Ο λαό δεν κάνει χάρες στο Μνημόνιο βάζει αμπάρες» και «Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας» που είχαν προγραμματιστεί για το Σαββάτο 21 Ιουλίου 2012 και Κυριακή 22 Ιουλίου 201, ακυρώνονται. Για τους άνεργους που είχαν προμηθευτεί εισιτήρια για τις συγκεκριμένες παραστάσεις, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας αντικαθίστανται με άλλες παραστάσεις.
Αγώνας δρόμου
Ο Επικούριος Δρόμος είναι Αγώνας Δρόμου 14 χιλιόμετρων (από τον Ναό του Επικούριου Απόλλωνα, στο Ιερό Κωτύλιο – έως την Αειφόρο Αρχαία Κρήνη, στην Αρχαία Φιγαλεία).
Σε συνέχεια των επιτυχημένων διοργανώσεων του 1ου και του 2ου Επικούριου Δρόμου το 2010 και 2011, με τη συμμετοχή αθλητών που πρωταγωνιστούν στον Ελληνικό κλασσικό αθλητισμό, επαναλαμβάνεται και φέτος την Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012, με την ευχή και ελπίδα των διοργανωτών να σημειώσει μεγαλύτερη επιτυχία και να εδραιωθεί ως θεσμός Πανελλήνιου κύρους, στα αθλητικά δρώμενα. Η εκκίνησνβ θα γίνει από τον προαύλιο χώρο του Ναού του Επικουρίου Απόλλωνα, στο Κωτύλιο, σε υψόμετρο 1140 μέτρων, με κατάληξη την αρχαία Κρήνη Φιγαλείας, υψόμετρο 450 Μέτρα
Καλοκαιρινός κινηματογράφος
Ποιοτικά βράδια υπόσχεται στους σινεφίλ να παρουσιάσει ο καλοκαιρινός κινηματογράφος Μεγαλόπολης, με προβολή επιλεγμένων ταινιών ελληνικών και ξένων. Οι προβολές θα γίνονται στο προαύλιο του Γυμνασίου Μεγαλόπολης από τις 23 Ιουλίου μέχρι τις 28 Αυγούστου και κάθε Δευτέρα βράδυ, με ελεύθερη είσοδο και υπό την αιγίδα της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Μεγαλόπολης.
Έργο σταθμός
Το εμβληματικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη παρακολουθήσαμε το βράδυ της Κυριακής στο θέατρο του Αγιώργη σε μια συγκινητική παράσταση από τον Σωτήρη Χατζάκη, ενώ ο Σταύρος Ξαρχάκος ως διευθυντής αυτής της ζωντανής ορχήστρας, λειτουργούσε ως μονομελής, σιωπηλός, αλλά εξαιρετικά δυναμικός, χορός – σχολιαστής ενός σύγχρονου δράματος, με τη μουσική του να δημιουργεί το κατάλληλο συναισθηματικό τοπίο μέσα στο οποίο άνθιζαν τα θεατρικά σκετς προκαλώντας καταλυτική συγκίνηση στον κόσμο. Πολλοί οι θεατές που γέμισαν το κοίλο του θεάτρου, παρότι η ζέστη αφόρητη, τραγούδησαν από κοινού με το χορό και τον εξαίρετο τραγουδιστή Ζαχαρία Καρούνη γνωστά τραγούδια του έργου, ριγώντας στα όσα σατυρικά ή δραματικά επεισόδια διεξέρχονταν επί σκηνής, σημαντικές στιγμές της ελληνικής ιστορίας. Γι αυτό και φεύγοντας από το θέατρο κράτησαν οι περισσότεροι τα λόγια του ομιλούντος αγάλματος του Κολοκοτρώνη προς τον Ρωμιό και το Ρωμιάκι: «Μην αφήνετε τους σπεκουλαδόρους να κάνουνε τους πεθαμένους πολεμιστές κάλπικη μονέδα για να σας πουλάν και να σας αγοράζουν. Κι αν θέτε στ’ αλήθεια να τιμήσετε εμάς τους παλιούς, μη μας τηράνε πλέον. Κάμετε τον δικό σας δρόμο, πάτε μπροστά και λησμονήστε μας! Μη σας λένε πως εμείς αγράμματοι, μ’ ένα ξεροκόμματο και με την πίστη στον Χριστό κάναμε θάματα! Πού ’σαι, ορέ Καραϊσκάκη, να τα πεις καλύτερα! Εμείς επολεμήσαμε για να ’χετε σεις τα γράμματα και το ψωμί που δεν είχαμε και να μη χρειάζεστε θάματα για να ζήσετε ζωή ανθρωπινή… Έι, Παπαφλέσσα, σήκω και έλα βοήθα. Αφήστε τον δικό μας αγώνα και κοιτάτε τον δικό σας… Οι πεθαμένοι με τα πεθαμένα και οι ζωντανοί με τα ζωντανά».
Έμειναν πίσω…
Συνέντευξης στο realfm και τον Νίκο Χατζηνικολάου έδωσε ο υπουργός υγείας και γραμματέας της ΝΔ Ανδρέας Λυκουρέντζος. Μεταξύ άλλων ο υπουργός κλήθηκε να σχολιάσει και την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ που έλεγε για…Ινδιάνους Υπουργούς που είναι έτοιμοι όλα να τα σφάξουν, όλα να τα μαχαιρώσουν. “Σέβομαι όλους όσους αγωνίζονται στον ευρύτερο κοινωνικό χώρο και αγωνίζονται με όπλο τις ιδέες και τις αξίες τους. Ωστόσο, πρέπει και με τις ιδέες και με τις αξίες τους να παρακολουθούν τις εξελίξεις των καιρών. Να παρακολουθούν, δηλαδή, πως αλλάζουν τα πράγματα και, αν οι φίλοι ομοϊδεάτες δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσουν τις αλλαγές, θα καταλήγουν σε τέτοιες ανακοινώσεις. Δε συμφωνώ με το περιεχόμενο των ανακοινώσεών τους” ήταν η απάντηση του υπουργού, που επιχείρησε και καλά έκανε να βάλει κάποια πράγματα στην θέση τους…parapolitika.gr
Γνωρίζατε ότι….
Τo λιοντάρι του λογότυπου της Metro-Goldwyn-Mayer (ΜGM), σκότωσε τον εκπαιδευτή του την επόμενη ημέρα μετά τα γυρίσματα.
Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν δεν θυμόταν ποτέ τον αριθμό του τηλεφώνου του.
Το βρώμικο χιόνι λιώνει γρηγορότερα από ό,τι το καθαρό.
Το γραφείο έχει 400 φορές περισσότερα βακτήρια από μια τουαλέτα.
1111111 x 1111111 = 1234567654321.
Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι ζωγράφιζε τα χείλη της Μόνα Λίζα 12 χρόνια.