Αρκαδία. Επιλογή των αρίστων

 

Μπορεί η παρούσα σύνθεση της κυβέρνησης να μην μας  ικανοποιεί απόλυτα, αλλά εκείνο που δεν αμφισβητείται είναι ότι τα μέλη της επιλέχθηκαν έπειτα από συνεργασία των τριών πολιτικών αρχηγών και με βάση τις λογικές και τα κριτήρια που είχαν θέσει και οι τρεις για τις επιμέρους αλλά και τις γενικότερες επιλογές τους.

Μόνο που η διαδικασία αυτή δεν θα ισχύσει και για τις επιλογές των προσώπων που θα καλύψουν τις εκατοντάδες διοικητικές θέσεις του δημόσιου τομέα, και άρα ανακύπτει αυτονόητα πρόβλημα ως προς την αντικειμενικότητα των κριτηρίων με τα οποία θα γίνουν οι επιλογές αυτές.

Γιατί είναι κοινή η πεποίθηση ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια το κράτος αντιμετωπίστηκε ως λάφυρο από κυβερνήσεις, κόμματα και πολιτικά πρόσωπα. Με μόνο προσόν κομματικά διαβατήρια χιλιάδες κέρδιζαν θέσεις, μισθούς, προνόμια και με τη σειρά τους κουβαλούσαν στους χώρους που κατελάμβαναν τα δικά τους ασκέρια ασχέτων, αχρήστων και το χειρότερο επιτηδείων, με αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο να διαμορφώνεται μια αλυσίδα συμφοράς και λεηλασίας μαζί. Αυτή η αλυσίδα με τα χρόνια διαμόρφωσε ακαταμάχητη βάση φθοράς που έφερε την Ελλάδα στη σημερινή άθλια θέση.  Θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτή τη φορά θα ξεπεραστεί η κουλτούρα του κομματισμού και στη θέση της να αναπτυχθεί μια κουλτούρα ανεξαρτησίας και επιλογής των αρίστων στη διοίκηση του κράτους και των επιχειρήσεών του.

Και πως επί τέλους θα δούμε επί κεφαλής δημοσίων υπηρεσιών στην πόλη και το νομό μας (νοσοκομεία, ΙΚΑ, εφορία, κλπ), ικανούς και άξιους, καθώς κάποιοι από τους ήδη υπάρχοντες θα παραμείνουν, ενώ οι περισσότεροι θα αντικατασταθούν  ως ανίκανοι και φαύλοι.

Η ιστορική εμπειρία διδάσκει ότι οι μεταβατικές περίοδοι προσφέρονται για καταρρίψεις και μεγάλες αλλαγές. Η αντίληψη που θέλει το κράτος λάφυρο των κομμάτων είναι απαραίτητο να τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα.

 

 

 

Θέατρο

«Το Μεγάλο μας Τσίρκο», το εμβληματικό αυτό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, αποτελεί σταθμό όχι μόνο για το νεοελληνικό θέατρο, αλλά και για τη σύγχρονη κοινωνική και πολιτική ελληνική ιστορία. Μέσα από τραγούδια και σατιρικά και δραματικά επεισόδια, το έργο διατρέχει όλες τις σημαντικές στιγμές της ελληνική ιστορίας: η Τουρκοκρατία, η επανάσταση του 1821, η βασιλεία του Όθωνα, η Μικρασιατική καταστροφή, ο πόλεμος του 1940 είναι ορισμένοι μόνο από τους βασικούς σταθμούς της πορείας που περιγράφονται σ’ αυτό το έργο-ντοκουμέντο, που παραμένει αναλλοίωτο στον χρόνο και επίκαιρο στις μέρες μας όσο ποτέ. Τριανταεννέα χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση,  με τους Καρέζη, Καζάκο, Παπαγιανόπουλο, Ξυλούρη κλπ,  και τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού που  ενόχλησε το δικτατορικό καθεστώς, το οποίο  επέβαλε τη διακοπή των παραστάσεων,  το έργο παρουσιάστηκε  και στο θέατρο του Αγιώργη, την Κυριακή 15/7/12 το βράδυ,  από το ΚΘΒΕ, με τον Σταύρο Ξαρχάκο, τον κορυφαίο συνθέτη που οι μουσικές του χαρακτήρισαν εκείνη τη πρώτη παράσταση του ΄73, να είναι ο ίδιος παρών στη σκηνή διευθύνοντας την 9μελή του ορχήστρα ενώ το κοινό παρακολούθησε τους τωρινούς πρωταγωνιστές: τους Γιώργο Αρμένη, Τάσο Νούσια, Μαρίνα Ασλάνογλου και τον Ζαχαρία Καρούνη στο τραγούδι.

ΚΔΑΠ στο Αστρος

Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ),  που θα συστεγάζεται με το ΚΔΑΠ ΜΕΑ, ετοιμάζεται και θα λειτουργήσει στο Αστρος. Σύμφωνα με τη άδεια λειτουργίας, το ΚΔΑΠ θα λειτουργεί σε (2) βάρδιες, με δυναμικότητα (15) παιδιά ανά βάρδια, ηλικίας  5-12 ετών. Σκοπός του είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών για ορισμένο χρονικό διάστημα της ημέρας, εκτός σχολικού ωραρίου, η σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου με ατομική ή οργανωμένη δραστηριότητα ή μέσα από οργανωμένες ομάδες εργαστηρίων καθώς και η εξυπηρέτηση των γονιών. Στο ΚΔΑΠ αυτό θα μπορούν να απασχοληθούν παιδιά ηλικίας 5-12 χρόνων, καθώς  και παιδιά 5-12 χρόνων με ελαφρά κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα στις παρακάτω δραστηριότητες: Θεατρικό παιχνίδι, μουσική, πληροφορική.

Όλα έτοιμα

Σε έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο και με πρωτοβουλία του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, κ. Πέτρου Μισθού, με τη συμμετοχή των διευθυντών  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, καταγράφηκαν και δόθηκαν οδηγίες για την επίλυση των υπαρχόντων προβλημάτων του τομέα ευθύνης των.  Σύμφωνα με τον κ. Μισθό, μέχρι τις 20 Αυγούστου, τα σχολικά βιβλία  θα έχουν μοιρασθεί σε όλα τα σχολεία, ενώ παράλληλα γίνεται και η καταγραφή των αναγκών σε διδικτικό προσωπικό όλης της Περιφέρειας. Επίσης προγραμματίζεται συνάντηση  με τους Δημάρχους ώστε να στείλουν άμεσα τις ζώνες και τα σχέδια για τις σχολικές μονάδες. Τέλος και σχετικά με τη σχολική στέγη, ο κ. Μισθός, δήλωσε ικανοποιημένος, μιας και αρκετά σχολεία έχουν ήδη ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, ενώ για το θέμα αυτό, έχει αναλάβει πρωτοβουλίες και η αιρετή Περιφέρεια.

Ελονοσία

Στις περιοχές κινδύνου, στη βαθμίδα 1 της χαμηλής επικινδυνότητας για την εκδήλωση κρουσμάτων ελονοσίας, ανήκει η Μεσσηνία, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΕΕΛΠΝΟ, ύστερα από την επανεμφάνιση της νόσου στην περιοχή του Μαραθώνα. Στην ίδια ανακοίνωση το μέγιστο κίνδυνο για την εκδήλωση κρουσμάτων της νόσου εμφανίζει ο Δήμος Ευρώτα Λακωνίας και το ΚΕΕΛΠΝΟ συνιστά στους πολίτες να μην αφήνουν στάσιμα νερά όπου πολλαπλασιάζονται τα κουνούπια και να χρησιμοποιούν σίτες και εντομοαπωθητικά.

Βρέθηκαν χρήματα

Η παραίτηση του δημάρχου Ερμιονίδας και των δημοτικών συμβούλων του, σε συνδυασμό με την αγανάκτηση του κόσμου από την πλημμελή λειτουργία του δεματοποιητή, με όλα τα θλιβερά επακόλουθα στη διαχείριση των απορριμμάτων, υπήρξε ο πολιορκητικός κριός ώστε να εξασφαλιστούν από πλευράς Περιφέρειας 200 χιλ. ευρώ για τη μεταφορά των μπαλοποιημένων απορριμμάτων.  Η παραίτηση, ως γνωστόν, του δημάρχου δεν έγινε αποδεκτή από τον ΓΓ Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Αποστολόπουλο.

Αδέσποτα

Από τη μια είχαμε τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων του δήμου για περισυλλογή των αδέσποτων, εμβολιασμό και φιλοξενία σε συγκεκριμένο χώρο, κάπου στο Περθώρι. Από την  άλλη η πραγματικότητα εικονίζει μια κατάσταση με αγέλες σκύλων να περιφέρονται ανά την πόλη, της πλατείας Αρεως μη εξαιρουμένης, και να αποτελούν πραγματικό κίνδυνο για όλους. Βελτίωση του φαινομένου, από τότε που υπήρξαν αυτές οι διαβεβαιώσεις δεν είδαμε. Τι να συνέβη, άραγε,  και όλα έμειναν στο ράφι;

Χαμογελάτε

Μια μέρα η Ξανθίππη έβαλε τις φωνές στο Σωκράτη και στη συνέχεια άδειασε πάνω του μια λεκάνη νερό. Ο Σωκράτης ατάραχος είπε:
“Η Ξανθίππη κάνει ό,τι και ο Δίας: πρώτα βροντά και ύστερα βρέχει”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *