Σχέδιο νόμου ή σχέδιο εξόντωσης;(ΚΙΝΗΜΑ ΝΕΩΝ ΙΑΤΡΩΝ)

Είναι η ώρα τώρα, περισσότερο από ποτέ, να δούμε την πραγματικότητα χωρίς υπεκφυγές ή ωραιοποιήσεις. Είμαστε σε κινητοποιήσεις εδώ και πολύ καιρό για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, το οποίο αλλάζοντας διατυπώσεις, τίτλους αλλά και ουσία κατατίθεται στη βουλή την Πέμπτη.

Υπάρχει συγκεκριμένη βάση πάνω στην οποία θα εφαρμοστεί το σχέδιο νόμου.
1) Δεν υπάρχει σωστά δομημένος υγειονομικός χάρτης
2) Υπάρχουν πολλές ελλείψεις σε ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που καλύπτονται με αυθαίρετους τρόπους (π.χ. παιδίατροι από το Π. Πεντέλης μεταφέρονται για εφημερίες στο Αγ. Σοφία, νοσηλευτές με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών στις ΜΕΘ)
3)Ειδικευόμενοι μεταφέρονται από τα μικρά στα μεγαλύτερα νοσοκομεία με τις συγχωνεύσεις
4) Κλίνες έχουν ήδη κλείσει και κλινικές έχουν ήδη καταργηθεί (7ο ΙΚΑ, 1ο ΙΚΑ, Παμακάριστος)
5) Οι αγροτικοί έχουν ήδη μπει στο ενιαίο μισθολόγιο και η κατάργηση των ειδικών μισθολογίων είναι προ των πυλών.
6)Τα ωράρια εργασίας και εφημεριών στο ΕΣΥ δεν ακολουθούν τις οδηγίες της ΕΕ καν, ενώ η έννοια του ρεπό δεν υφίσταται πλέον.
7) Χιλιάδες συναδέλφων βρίσκονται στοιβαγμένοι σε λίστες
8) Ούτε καν οι προκυρήξεις των επικουρικών δεν γίνονται σωστά
9)Οι ειδικοί που συνταξιοδοτούνται δεν αναπληρώνονται και ούτε πρόκειται
10) Η χρηματοδότηση της υγείας εως το 2015 θα μειωθεί κατά 2,12 δις ευρώ.
Και έρχονται οι σωτήρες, να οργανώσουν το ΕΣΥ και να φροντίσουν για την εκπαίδευσή μας. Ποιοί είναι αυτοί?
1) Το Υπουργείο, δηλ. Υπουργός, Υφυπουργοί (και των 2 μεγάλων κομμάτων)
2) Η Επιτροπή Σοφών (Καθηγητές και μη)
3) Επιστημονικές Εταιρίες , οι οποίες όχι μόνο ήταν υπέρ του νομοσχεδίου εξ” αρχής αλλά και των εξετάσεων, με τοποθετήσεις τύπου ””δεν χρειαζόμαστε άλλους ειδικούς””
4) Η τρικομματική κυβέρνηση η οποία ψηφίζει τα νομοσχέδια
5) Το οικονομικό λόμπυ (Τρόικα, ΕΕ, δηλ. αυτοί που εκπροσωπούν τις τράπεζες) το οποίο δίνει εντολές.
Εμείς θέλουμε εκπαίδευση? Θέλουμε. Προϋποθέσεις έχει αυτή η εκπαίδευση?
1) Επαρκή αριθμό σε ειδικούς και ειδικευόμενους έτσι ώστε να δουλεύουμε σωστές ώρες και να μην είμαστε επικίνδυνοι και εξοντωμένοι αμφότεροι.
2) Επαρκή υλικοτεχνικό εξοπλισμό στα νοσοκομεία έτσι ώστε ειδικευόμενοι και αγροτικοί να μην καταλήγουν να είναι μεταφορείς ασθενών από το ΕΣΥ σε ιδιωτικά κέντρα.
3) Μονάδες εντατικής θεραπείας ενηλίκων, παίδων, νεογνών σωστά επανδρωμένες.
4)Σωστό και ενιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με ίσες ευκαιρίες για όλους και όχι γι” αυτόν που κουβαλάει πιο γρήγορα τσάντες ή προτζέκτορες..
5) Μισθολόγιο αξιοπρέπειας για να μην αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε 2 ή 3 δουλειές.
Πού μας επηρεάζει το νομοσχέδιο?
1)Μέσω της αξιολόγησης των ήδη δυσλειτουργικών νοσοκομείων, κάποια θα χάσουν την εκπαιδευτική τους ιδιότητα και οι ειδικευόμενοι θα μεταφερθούν, δηλ. μακροπρόθεσμα θα κλείσουν ή θα μετατραπούν σε κάτι άλλο.Δηλ. εγώ που άφησα τα νοσοκομεία να ρημάξουν επειδή τα υποχρηματοδοτούσα ή τα έκανα τσιφλίκι μου, τα αξιολογώ και τα κλείνω.
2)Ο αριθμός των απαραίτητων ειδικευόμενων θα επαναξιολογηθεί από την Επιτροπή Εκπαίδευσης. Λέτε να πουν ότι χρειαζόμαστε περισσότεροι?
3)Μετά την αξιολόγηση των νοσοκομείων και τον επαναπροσδιορισμό των απαραίτητων ειδικευόμενων, οι λίστες θα μεταφερθούν σε κάθε εκπαιδευτικό κέντρο και διορισμοί θα γίνονται κάθε 6 μήνες.
4)Ο Συντονιστής εκπαίδευσης θα αποφασίζει το ποιός θα πάει πού. Επίσης θα σημειώνει και στο βιβλιάριο με το οποίο θα πηγαίνουμε στις τελικές προφορικές εξετάσεις. Δηλ. κι ας είσαι απλήρωτος 6 μήνες εφημερίες, δεν θα βγάζεις άχνα γιατί κάθε τί που θα πεις, μπορεί και θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου…
5) Υποχρεωτική συμμετοχή σε συνέδρια επί πληρωμή, των φαρμακευτικών εταιριών, αλλά δεν πειράζει γιατί το 2% θα πηγαίνει στα έσοδα του ΚΕΣΥ.
Ποιοί θα αξιολογούν και ποιοί θα αποφασίζουν? Αυτοί που αποφάσιζαν και αξιολογούσαν όλα τα χρόνια. Οι ίδιοι. Απλά τώρα πια, η μίζα από τις εταιρίες για την εκπαίδευσή μας γίνεται νόμιμη και η οσφυοκαμψία γίνεται νόμος.
Θα αντιδράσουμε ή απλά θα παρακαλέσουμε για πιο αργό θάνατο?
ΚΙΝΗΜΑ ΝΕΩΝ ΙΑΤΡΩΝ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *